داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

ارمغانی: به زودی چند چهره مشهدی را در تیم ملی می‌بینیم | آویژه توانایی حضور در پلی آف را دارد

  • کد خبر: ۱۳۰۰۲۸
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
ارمغانی: به زودی چند چهره مشهدی را در تیم ملی می‌بینیم | آویژه توانایی حضور در پلی آف را دارد
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، مهمان ویژه آویژه در چند روز گذشته بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که این روز‌ها به دعوت باشگاه آویژه صنعت پارسا در مشهد حضور دارد، در حاشیه مسابقه این تیم با مهرام گفت: مشهد ظرفیت‌های خوبی در بسکتبال دارد و من در دو روز گذشته از باشگاه‌های پایه این شهر دیدن کردم و خیلی خوشحالم که کار‌های بنیادی در این رشته در حال برگزاری است. ارمغانی با اشاره به آینده بسکتبال در مشهد گفت: سال‌های پیش همیشه شاهد حضور چند چهره مشهدی در تیم ملی بودیم و با برنامه ریزی‌هایی که در مشهد صورت گرفته، مطمئنم به زودی پای بسکتبالیست‌های مشهدی یک بار دیگر به تیم ملی باز می‌شود و در آینده چیز‌های زیادی از این رشته ورزشی در مشهد خواهیم شنید.

سرمربی تیم ملی که بازی آویژه صنعت پارسا مقابل مهرام را از نزدیک تماشا می‌کرد، درباره عملکرد نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال هم گفت: آویژه از کادرفنی خوبی بهره می‌برد و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. این تیم اگر در ادامه راه هم با هوشیاری به مسابقاتش ادامه دهد، مطمئنا یکی از تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف لیگ خواهد بود. آویژه پیش‌تر هم نشان داده که پتانسیل خوبی در بسکتبال دارد و احتمالا بتواند در میان برترین‌های ایران جای بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->